مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1399 ساعت 05:352021-02-01اقتصادي

افتتاح و کلنگ زنی 55 پروژه عمرانی در بخش پیرسلمان اسدآباد


بخشدار پیرسلمان اسدآباد از افتتاح و کلنگ زنی 55 پروژه عمرانی در بخش پیرسلمان در ایام دهه فجر خبر داد و گفت: این تعداد پروژه با اعتباری افزون بر 14 میلیارد و 721 میلیون تومان افتتاح و یا کلنگ زنی خواهد شد.

- ایسنا/همدان بخشدار پیرسلمان اسدآباد از افتتاح و کلنگ زنی 55 پروژه عمرانی در بخش پیرسلمان در ایام دهه فجر خبر داد و گفت: این تعداد پروژه با اعتباری افزون بر 14 میلیارد و 721 میلیون تومان افتتاح و یا کلنگ زنی خواهد شد.

محمود فیروزبخت در گفت وگو با ایسنا، اضافه کرد: از این تعداد پروژه، 50 طرح با اعتباری افزون بر 13 میلیارد و 631 میلیون تومان از طرح های قابل افتتاح و بهره برداری و پنج پروژه با اعتباری افزون بر یک میلیارد و 95 میلیون تومان از طرح های قابل کلنگ زنی است.

فیروزبخت بیان کرد: در حال حاضر در بخش پیرسلمان دو کتابخانه عمومی شامل یک باب کتابخانه عمومی در شهر آجین و یک باب کتابخانه در روستای قاسم آباد لک لک فعالیت دارد که پیشخوان کتاب روستای طویلان سفلی نیز در دهه مبارک فجر به بهره برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به برنامه های فرهنگی این بخش در ایام دهه فجر گفت: به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برنامه های فرهنگی نیز از جمله فضاسازی و آذین بندی سطح شهر آجین و روستاهای تابعه، به صدا درآمدن زنگ انقلاب، رژه خودرویی، ادای احترا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و کلنگ زنی 55 پروژه عمرانی در بخش پیرسلمان اسدآباد

افتتاح و کلنگ زنی 55 پروژه عمرانی در بخش پیرسلمان اسدآباد